10 فیلم برتر وینی مانچوسو در سال 2019

')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://filmews.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

اخبار فیلم روز دنیا
برای پاراگرامردمی که در آن بیشتر از فیلمهایی که امیدهای زیادی برای آنها داشتم تبدیل به یک افت فشار نبود. IT: فصل دوم من را سرد کرد ، مرد عنکبوتی: دور از خانه توسط صحنه های اعتبار پس از اعتبار خود در ص
صفحه اصلی آرشیو پست ها تماس با ما قالب وبلاگ پروفایل
اطلاعات
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
اعضای آنلاین : 0
تعداد اعضا : 0
--------------------------------------------

--------------------------------------------
آمار مطالب
کل مطالب : 15
کل نظرات : 0
--------------------------------------------
آمار بازدید
بازدید امروز : 11 نفر
باردید دیروز : 2 نفر
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 14 نفر
بازدید ماه : 82 نفر
بازدید سال : 722 نفر
بازدید کلی : 2,131 نفر
--------------------------------------------
اطلاعات شما
آِ ی پی : 3.147.73.147
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
لینک های مفید
جستجو



برای پاراگرامردمی که در آن بیشتر از فیلمهایی که امیدهای زیادی برای آنها داشتم تبدیل به یک افت فشار نبود. IT: فصل دوم من را سرد کرد ، مرد عنکبوتی: دور از خانه توسط صحنه های اعتبار پس از اعتبار خود در صدر قرار گرفت و حتی گودزیلا عزیز عزیزم توسط King of the Monsters ‘جاه طلبی های ناپایدار شد. اما این همچنین به معنای آن بود که سالی پر از شگفتی بود. بنابراین بسیاری از داستان ها در سال 2019 بر روی من به وجود آمد ف یکی از بهترین دستاوردهای صفحه نمایش کوچک سال 2019: فیلم ها ، چه مفهومی! من یک سال عجیب و غریب در تئاتر داشتم ،و تحویل یک والپیچ عاطفی که انتظار نداشتم سریعترین راه برای قلب دوست داشتنی فیلم باشد. در حالی که من قطعاً میدان کمتری داشتم که نسبت به سال گذشته باریک باشم ، فیلم هایی که در سال 2019 عاشق آنها شدم فیلم هایی هستند که دوست دارم برای همیشه دوست دارم.
چند هشدار قبل از شروع کار. ده لیست برتر ، در اصل آنها ایده ای گنگ است ، و من می خواهم تأکید کنم که این 10 مورد برتر من است که به هیچ وجه 10 مورد برتر شما را باطل نمی کند. زیبایی فیلم در گفتگو است ، و نه نتیجه گیری. همچنین باید خاطرنشان کنم که زندگی کوتاه است و وقت آزاد با ارزش است ، بنابراین تعدادی فیلم بسیار جذاب وجود دارند که من هنوز ندیده ام ، مهمترین آنها: 1917 ، پرتره یک بانوی در آتش ، جنگ ستارگان: Rise of Skywalker ، درد و افتخار ، جوجو خرگوش و سنگهای قیمتی ناخوشایند. من اکثراً در مورد سنگهای غیر بریده عصبانی هستم ، فیلمی که 110 درصد مربای من به نظر می رسد. (یک فرصت مشخص وجود دارد که من این لیست را در مدت زمان دو روز به روز کردم تا سنگهای بدون برش را درج کنم.) من همچنین حق تغییر هر ورودی در این لیست را به گربه ها را در تاریخ 20 دسامبر حفظ می کنم.
با این کار ، بیایید درمورد زامبی ها ، وودونیت ها ، استریپ ها و قدرت شگرف گربه های ویلم دافوی ، در میان موارد دیگر صحبت کنیم. در اینجا 10 فیلم برتر من در سال 2019 آورده شده است:
10. یک برش از مردگان
تصویر یک برش-مرده
تصویر از طریق Shudder
"Actiooooooon!"
این کمی تقلب است ، زیرا One Cut of the Dead از سال 2017 راه خود را از طریق جشنواره جشنواره به تحسین منتقدان می گذرد. ​​اما سال 2019 سالی است که یک توزیع کننده ایالات متحده در Shudder به همراه یک نمایش تئاتر محدود به بازار آمد. اما همچنین ، شما می دانید چه؟ تقریباً به اندازه کافی مردم این کمدی وحشتناک ژاپنی را از فیلمساز شینیچیرو ایدا ندیده اند ، بنابراین صلاحیت صفر دارم که آن را برای دیدن همه در اینجا قرار می دهم. یک برش با یک تصور کاملاً هوشمندانه شروع می شود - شلیک زامبی با بودجه کم در یک حرکت مداوم - که در ادامه با آنچه که به نظر می رسد واقعی نیست ، گوشت خوار است. سپس اودا دوباره سعی می کند این فیلم را بر روی سر خود بچرخاند ، و دوباره ، و سپس احتمالاً بار سوم ، با صبر و حوصله به یکی از عالی ترین بازپرداخت های روده ای که در تاریخ ترسناک است تبدیل شود. من این فیلم را برای اولین بار در یک تئاتر بسته بندی شده دیدم که مثل یک مرده در حال راه رفتن برای کل سومی نهایی زوزه می زد. احتمالاً قبلاً از یک دوست هوادار ترسناک شنیده اید که One Cut of the Dead جالب ترین کمدی زامبی از زمان Shaun of the Dead است - که کاملاً صد در صد واقعی است - اما این یک نامه زیبا و دوست داشتنی برای نوع روحیه ای DIY که چیزی مثل شب از زنده های مرده را بسیار ماندگار می کند. قبل از یادگیری بیش از حد ، راه خود را به Shudder و ضربه بزنید و بازی One Cut of the Dead را تغییر دهید و فقط بیاد داشته باشید ، مهم نیست که چه چیزی ، ادامه دهید.
9. هوستلر
hustlers-lopez-wu-on-stage
تصویر از طریق سرگرمی STX
"آیا پول شما را شاخی نمی کند؟"
هاستلر فیلمی در مورد کار جنسی است که تأکید بر کلمه کار دارد. دوربین نویسنده / کارگردان لورن اسکافاریا از طریق باشگاه های نواری غاری که پر از گرگ های زوزه در لباس های گران قیمت هستند ، می پیچد و نشان می دهد اگر می توانید از دندان های آنها جلوگیری کنید ، پول جدی نیز باید ساخته شود. براساس مقاله ای در مجله نیویورک توسط روزنامه نگار جسیکا پرسلر ، هاستلر داستان یک خدمه واقعی از رقصندگان عجیب و غریب را نشان می دهد که تعدادی از عادی های مرتب ، که ثروتمند و چربی هستند از تصادف اقتصادی اخیر سال 2008 ، مواد مخدر و فرار کردند. مرد ، مثل یک اسکورسیزی با فشار بالا می لرزد و به اندازه کافی عضله می کند تا از قطب رقصنده به بیرون برود. (لطفاً مارتین اسکورسیزی را در حال انجام این کار تصور نکنید.) در مرکز آن بازیگر دینامیکی قرار دارد که با اجرای چند لایه از کنستانس وو هدایت می شود اما با یک نمایش بهترین شغلی از جنیفر لوپز به داخل استراتوسفر کره ای تنگ واقع شده است. لوپز به عنوان رهبر رونونا ، هر اونس از تندخوها را که در طول زندگی حرفه ای اش جمع کرده است ، به یک شخصیت هم تهدید کننده چاقوی تیز و هم کت خزنده تسلیح می کند. همراه با بازیگران همیشگی پشتیبانی کننده - ili لیلی راینهارت به عنوان آنابل دائماً مزخرف ممکن است شخصیت محبوب من در فیلم باشد - این زنان شما را به سمت دعوت دعوت می کنند تا به تدریج به سختی متوجه شوید که چقدر طرف خود را با هر ضربه تند وشدید زدن می گیرید. کارت اعتباری دزدیده شده
8. فانوس دریایی
فانوس دریایی-پاتینسون-دفو
تصویر از طریق A24
"چرا می خواهید لوبیای خود را بریزید؟"
احتمالاً حوالی بیست و پنجمین گوز منفعلانه ویلم دافوی بود که فهمیدم که کاملاً زیر طلسم لایت هاوس ، کارگردان رابرت اِگجرز ، کارگردان و پرتلاطم و سورئال از جادوگر افتاده ام. دافو و رابرت پتینسون به شدت سبیل ، دو سگ دریایی شور بازی می کنند که وظیفه دارند یک فانوس دریایی را برای یک تغییر چهار هفته حفظ کنند. پتینسون تازه وارد T بازی می کند دافو جانباز پا چسبان است و به شریک زندگی خود اجازه نمی دهد حتی درخشش کنجکاو در بالای برج را نگاه کند. از آنجا ، این دو مرد اساساً فقط دو ساعت در ذهن خود خدایان خود را از دست می دهند و به آرامی منطبق بر شدت طوفان در بیرون هستند که آنها را در جایی بین دو روز اضافی و چهل سال دیگر به دام می اندازد. الکل توسط گالن مصرف می شود ، لوبیا به روش های بیشتری ریخته می شود ، یک پری دریایی از صخره های زیر به پاتینسون فراخوانی می شود و این دو مجری زوزه می زنند و عصبانی مانند موسمی ها می شوند ، با خشونت ناگهانی و اغلب خنده دار به اطراف و در یکدیگر متلاشی می شوند. توجه علامت تجاری Eggers به ​​جزئیات ، شما را با اینچنین چشمان زیبا به دیوانگی سوق می دهد که حتی در صورت قطع هرگونه معقول منطقی ، سوار آن می شوید. (با کمال تعجب ، نورپردازی به تنهایی در این فیلم مستقیماً از یک کابوس Nosferatu-esque خارج است.) The Lighthouse یک اسطوره امروزی است به اندازه خود دریا غیرقابل پیش بینی و غیر قابل توضیح است. هارک ، به واسطه شما کف نمک و لکه های تاج کینگ تریتون ، من هر ثانیه ثانویه را دوست داشتم.
7. خزیدن
فیلم خزنده

تصویر از طریق Paramount Pictures

آنها می توانند شما را در تاریکی ببینند. "

بازگشتی که به عقب و به حالت مخلوق از کارگردانی الكساندر آجا (Piranha 3D) بازگردد ، خزیدگی را با نیروی نیش تمساح زده می كند. کایا اسکوداریو در نقش هالی ، شناگر سابق رقابتی بازی می کند که برای نجات پدرش (بری فلفل) از خانه ای در حال طغیان ، طوفان طبقه 5 را شجاعت می کند. متأسفانه برای هر دو ، جمعیت تمساح محلی برنامه های متفاوتی دارند ، و آجا 90 دقیقه پراکنده را صرف ضرب و شتم مخاطبان با قطعه سیم با فشار بالا پس از قطعه قطعه می کند. با خلال حساسیت های فیلم B گل آلود ، Crawl در واقع یک نمایش وحشتناک در خانه است که دارای دایناسورهای امروزی به عنوان آنتاگونیست های آن است - دروغ ، بهترین قسمت های Crawl trum با همان تأثیر به عنوان بهترین قسمت های Jurassic Park و ، به عبارت ساده ، کل چیز فقط یک تکه دم را شلاق می زند. این لذت آبشار وحشتناک پوچ و هیجان را با حضور در جمع شلوغی پرتاب کنید و قهرمانی باشید که ضربان جمعی حزب را به دست می آورد. بعلاوه ، پاداش عمده: [ساسر اسپویلر اسپویلرها] سگ زنده مانده است.
6. ما
فیلم لوپیتا-نیونگو-ما-

تصویر از طریق تصاویر جهانی

"روزی روزگاری ، یک دختر وجود داشت و دختر سایه انداخت."

چه افتخاری است که تماشای انتقال دو ساله جردن پیلس از نبوغ کمدی به ماسترو ترسناک معاصر ، راکتی که با برنده جایزه اسکار از بیرون وارد دروازه شد و به قدم خیس خون خود با ما برخورد کرد. هنوز هم با ایجاد وحشت که با دقت و قیچی قیچی به اوضاع فعلی کاهش می یابد ، پیل هیولای کامل مدرن امروزی را در تتره ایجاد کرد ، جامعه ای زیرزمینی از دوپلوگنگرهای پیچیده که از فاضلاب ها بالا می روند مانند یک C.H.U.D فوق العاده آشنا. پیل از ذهن وحشت دانشنامه خود استفاده کامل می کند تا ظاهری ارزشمند از هیچکاک ، کراون و نجار ایجاد کند. عکس مورد علاقه من در سال 2019 سایه قیچی لپیتا نیونگ است که مانند دردی کروگر به درب جلو می خزند. اما خوشحالی واقعی ما نمایش دوگانه است که توسط این بازیگران ستارگان اعمال شده است. باید توجه ویژه ای به درخشش های قشنگ وینستون دوک و دردهای اولیه او که ابراهیم بود ، داشته باشد. اما Nyongoo واقعاً لایق اسکار است ، عملکرد دوگانه او یک شگفتی جسمی است ، زیرا کاملاً به معنای واقعی کلمه با خودش رقصید و دو شخصیت کاملا متفاوت را خلق کرد که در پایان نیز قابل تشخیص نیستند. هرکسی که تا به حال با شکست ها و نقص های خود مبارزه کرده است می داند که این وحشت واقعی است.
5- چاقوها
چاقوها-کریس-ایوانز-میشائیل شانون

تصویر از طریق Lionsgate

"بخورید."

به عبارت ساده ، فقط یک سال سرگرمی در فیلم ها امسال از چاقوها نیست. برای اولین ترفند خود پس از ساختن جنگ ستارگان در The Last Jedi ، ریان جانسون یک whodunit را چنان پر از زنجبیل پر از چاشنی و هوایی ساخته است که این یک معجزه است که اصلاً در کنار هم قرار دارد. اما پسر وو ، از همان لحظه اول تا زمانی که شکاف پیراشکی بزرگ آشکار شود ، دور هم جمع می شوند. مطمئناً به همه افراد این گروه با استعداد و با استعداد که می گذرد زمان زندگی خود را انجام می دهد ، از مایکل شانون که با شدت چشم های خنده دار خود را انجام می دهد ، به کریس اوانز با شگفتی محاصره شده و خوردن این شانس بازی برای ضرب و شتم ، تا دنیل کریگ کمک می کند. کارتون محور شخصیت-زندگی-زندگی بنوتی Blanc. اما یکی از بزرگترین شگفتی های این فیلم پر از تعجب ، واقعیتی است که حول یک برهنه از آنا دی آرماس در نقش مارتا کابرا ، شخصیتی که چاقوها را از یک انفجار ساده و یک نیمه فرو می کند ، به یک تفسیر قوی در مورد آن می چرخد. ساختار کلاس جانسون همیشه یکی را نادیده می گرفت تا انتظارات را از بین ببرد ، اما بیشتر گفتن این رمز و راز به سبک آگاتا کریستی در واقع با قلب یک هیجان آلفرد هیچکاک ضرب و شتم می شود.
4. روزی هالیوود
یک بار در هالیوود-لئوناردو-دیکاپریو-براد-گودال

تصویر از طریق انتشار تصاویر سونی

وی گفت: "وقتی با یک دوست که بیش از یک برادر و کمی از همسر است ، به انتهای خط می روید. فقط راه خداحافظی را بیاموز. "

من به عنوان کسی که بیش از یک سال پیش به لس آنجلس نقل مکان کرد اما تا حدود شش ماه پیش کل این مکان را "کاملاً" به دست نیاورد ، من می توانم تأیید کنم که روزی یک بار در هالیوود به من مانند کادیلاک دیویل ضربه زد و 80 نفر را انجام داد. 101. کوئنتین تارانتینو همواره یک داستان نویس نوستالژیک بوده است ، اما Once Upon a Time فیلمبردار با کمال میل خود است و شهر فرشتگان دهه 1960 خود را به یک رویاپردازی گرم بعد از ظهر تابستان تبدیل می کند ، که شخصیت های او از حافظه تا حافظه شناور می شوند. البته لئوناردو دی کاپریو به عنوان ریک دالتون ستاره غربی شسته و رفته ، درخشان است ، هر حرکتی که دارد باعث ناامنی می شود. برد پیت در حال خزیدن کابوی خلوت به عنوان بدلکاری کلیف غرفه است ، و شارون تیت تفرقه افکن مارگوت رابی بر روی نسیم شهر کولور زرق و برق دارد. من مطمئن نیستم امسال صحنه ای متحرکتر از روبی-تیت واکنش نشان داده و با اعتماد به نفس و لطف ظریف به خدمه ویرانگر تیت در زندگی واقعی واکنش نشان دهد. واقعاً ، این افسانه رانندگی جادویی تارانتینو است. این فیلمی است که به سادگی فیلم را دوست دارد - هنر و صنعت ، هنر ، حتی جعلی بودن ذاتی به کل شرکت - از یک فیلمساز که کاملاً آگاه است که او فقط چند فیلم در او باقی مانده است.
3. آماده یا نه
آماده یا نه-سامرا-بافندگی-پراکنده خون

تصویر از طریق تصاویر چراغ روباه Fox

"لعنتی ثروتمندان"

اگر یک موضوع اصلی برای اکثر فیلم های مورد علاقه من در سال 2019 وجود داشته باشد ، این واقعیت است که افراد ثروتمند هیولا غیر قابل اعتماد هستند که با خوشحالی شما را برای ورزش شکار می کنند. هیچ فیلمی با این ایده سرگرم کننده تر از Ready یا Not نبود ، بهترین کمدی ترسناک در یک سال پر از کمدی های ترسناک بزرگ. "پنهان شوید و به دنبال آن وحشت باشید" می توانست به راحتی یک آشفتگی مستقیم به syfy باشد ، اما همکاران مدیر مت Bettinelli-Olpin و Tyler Gillet به طور غیر منطقی به این مفهوم تکیه داده و یک بازی پر تنش و فریاد پر از گربه و ماوس که به بهترین و خونین ترین پایان سال 2019 تبدیل می شود. سامارا بافندگی ستاره ها به عنوان گریس ، یک ازدواج تازه متولد شده در امپراتوری بازی های لو Domas ، غافل از اینکه قوانین جدید او گاهی اوقات برای جذاب کردن شیطان باید شکار قربانی کند. مجدداً پوچی خالص که احتمالاً نباید کار کند ، اما همه افراد از این معما به یک جهنم از یک محصول نهایی کمک می کنند. آدام بردی با کمال تعجب روح فیلم به عنوان ویسلی خسته از دانیل لو دوماس است ، در حالی که نیکی گواداگنس خاله هلن یک نماد سبک سخت است. اما من واقعاً نمی توانم به اندازه کافی استرس بزنم که چقدر لذت تماشای Samara Weaving را به سوپر استار نشان می دهد. بافندگی خون ، بانداژ و badass ، Weaving در حال گذر از مسیری برای تبدیل شدن به ملکه فریاد وحشت است - همچنین به: Mayhem و The Babysitter - یک جیمی لی کرتیس برای نسل جدید مراجعه کنید.
2. زیر دریاچه نقره
زیر نقره-دریاچه-اندرو-گارفیلد

تصویر از طریق A24

"شما در یک کارناوال زندگی می کنید ، به امید کسب یک جایزه. چه می خواهید پیروز شوید؟ "

اگر بودجه نامحدودی داشتم ، دوست دارم یک ویژگی مضاعف از روزی یک بار در هالیوود و زیر دریاچه نقره را قرار دهم ، موضوع "L.A. به عنوان یک رویای دلپذیر / LA به عنوان یک کابوس آزمایشی. "تعداد زیادی از مردم به لطف تصمیم به باز کردن در برابر یک فیلم کوچک به نام Avengers: Endgame ، این فیلم را از دست دادند ، اما فیلم اول نویسنده / کارگردان دیوید رابرت میچل پس از آن ارزشمند است. در جستجوی هر کسی که از تب خوب لذت می برد ، رویای موز حرکت می کند. اندرو گارفیلد به عنوان عمد پراکنده و پر از مرواریدهای قرمز که اشاره ای به بن بست دارد ، ستارگان فیلم به عنوان یک تعطیل کننده تختخواب به نام سام شناخته می شوند که مطمئن می شود پس از زنی که یک بار با او ملاقات کرده است (رایلی کئو) گم شده است. سام از یک گوشه سوررئال به گوشه دیگر از طریق L.A رنگی نئو-نوآر عبور می کند. قاتلان اسرارآمیز سگ ، آهنگهای پاپ مخفی کردن رمزهای مخفی ، مهمانی های رقص زیرزمینی به R.E.M. ، زنان پرنده قاتل وحشتناک. بعضی ها این فیلم را عصبانی کننده و از نظر مردم می دانند ، اما من واقعاً دوست دارم که چقدر کار کند تا روی شخصیت اصلی کلاسیک شخص سفید شما و افرادی که آنها را دوست دارند صرفاً برای موجودی غرق کنند. گارفیلد به عنوان یک سنگسار غیرقابل توصیف درخشان است که با این وجود فکر می کند سیاره در حال چرخش در اطراف اوست. این واقعیت که صفحات Reddit برای کشف رمز و راز عمیقاً غیرقابل نفوذ این فیلم وجود دارد ، واقعاً تمام تفسیرهای مورد نیاز شماست.
1. انگل
انگل-فیلم-تصویر-2

تصویر از طریق NEON

"تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که از پله ها بالا بروید."

من از صمیم قلب عاشق هر فیلمی در این لیست هستم ، اما هنوز یک فاصله قابل ملاحظه بین پارازیت و هر فیلم دیگر سال 2019 وجود دارد. چه دستاورد حیرت انگیزی از طرف بونگ جون هو که یک حرف دلخراش در تقسیم طبقاتی ایجاد کرده است وجود دارد که موفق می شود دلهره آور ، سالم ، با صدای بلند خنده دار و خنده دار و همزمان با هم گریه کنید. اغلب در همان صحنه. این توطئه می بیند که یک خانواده کم درآمد به آهستگی در حال تلاش برای نعمت های خوب یک خانواده ثروتمند از طریق دروغ ، فریب و جنجال گیرترین آویزان که امسال می شنوید است. اما انگل هرگز به هیچ وجه طرفی ندارد. آن را به سادگی تغییر می دهد درک و تن به تحریف شما را در تمام مدت زمان اجرای آن ، به شما فقط جیب هوا به اندازه کافی 
قبل از غرق شدن در زیر زمین نفس خود را لمس کنید. صادقانه ، این چندین فیلم در یک فیلم است. یک کمدی جسمی madcap از طریق یک عمارت گسترده. داستانی کم نور و وحشتناک با هیولاهایی که از زیر زمین پدیدار می شوند. یک داستان مبدا سرپرستی. نامه ای عاشقانه به خانواده ، به رویاپردازان و به هر کسی که جاه طلبی دارد. انگل است ... همه چیز. سینما باید باشد
 




بازدید : 78

چهارشنبه 20 آذر 1398 | 17:15 | نویسنده : علی بنایی
ارسال نظر
کد امنیتی رفرش


.: Weblog Themes By Skin98 :.

آرشيو مطالب
پيوندهاي روزانه
امکانات
پشتیبانی
قالب طراحی سایت
ُ