سابتایتل see

')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://filmews.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

اخبار فیلم روز دنیا
دانلود زیرنویس فارسی حتما برای شما هم پیش آمده است که پس از دانلود یک فیلم یا سریال هیجان انگیز، زمان تماشای آن متوجه می شوید که زیر نویس ها با تصاویر هماهنگ نیستند و از آن بدتر دیالوگ ها ناقص ترجمه
صفحه اصلی آرشیو پست ها تماس با ما قالب وبلاگ پروفایل
اطلاعات
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
اعضای آنلاین : 0
تعداد اعضا : 0
--------------------------------------------

--------------------------------------------
آمار مطالب
کل مطالب : 15
کل نظرات : 0
--------------------------------------------
آمار بازدید
بازدید امروز : 7 نفر
باردید دیروز : 0 نفر
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 37 نفر
بازدید ماه : 36 نفر
بازدید سال : 676 نفر
بازدید کلی : 2,085 نفر
--------------------------------------------
اطلاعات شما
آِ ی پی : 18.119.104.238
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
لینک های مفید
جستجو



دانلود زیرنویس فارسی

حتما برای شما هم پیش آمده است که پس از دانلود یک فیلم یا سریال هیجان انگیز، زمان تماشای آن متوجه می شوید که زیر نویس ها با تصاویر هماهنگ نیستند و از آن بدتر دیالوگ ها ناقص ترجمه شده اند. خب مسلم است که چیز زیادی متوجه نمی شوید و نه ترجمه ی دیالوگ ها را می توانید بخوانید و نه تصویر را دنبال می کنید. در آخر هم کلافه می شوید و در لپ تاپ را می بندید!

دانلود زیرنویس سریال

سایت های زیادی در زمینه ی دانلود زیرنویس سریال فعالیت می کنند. اما مهم است که، سایتی که زیرنویس را از آن دانلود می کنیم معتبر باشد و یک زیرنویس سریال با کیفیت را به ما ارائه دهد. زیرنویس هایی که موقع پخش تیتراژ سریال، هنوز می روند و می آیند کیفیت تماشای بیننده را پایین می آورند. افراد فیلم باز همیشه به دنبال زیرنویس های با کیفیت هستند و به سراغ سایت های دانلود زیرنویس حرفه ای هم می روند. من هم مثل شما، همیشه به دنبال سایتی می گشتم که زیرنویس های خوبی را دانلود کنم.

سایت سلام ساب انتخاب خوب من بود. زیرنویس هایی با کیفیت که هم به درستی ترجمه شده اند و هم کاملا با تصویر و دیالوگ افراد هماهنگ هستند. سلام ساب مرجع دانلود زیرنویس سریال است که به محض پخش قسمت های جدید سریال به سرعت زیرنویس آن را پخش می کند و در اختیار کاربران محترم قرار می دهد.

دانلود زیرنویس فارسی سریال see

سریال دیدنی و جذاب see  که به تازگی جنجال زیادی را به پا کرده است ساخت اپل تی وی پلاس می باشد. این سریال پر طرفدار که قسمت های اولیه ی آن پخش شده است، ژانری تخیلی و فانتزی دارد. سریال see  که زیرنویس آن در سایت ساب سلام قرار می گیرد، در سطح سینمایی و بودجه ی بالایی ساخته و پرداخته شده است.

شما می توانید هم اکنون قسمت های این سریال جذاب و دیدنی را دانلود کنید و زیرنویس فارسی این سریال را از سایت سلام ساب دنبال کنید.

کمی در مورد سریال see

این سریال در یک فضای پسا الزمانی ساخته شده است که تمدن بشریت را در آن زمان و مکان به گونه ای عجیب  جالب به تصویر می کشد. همه ی این افراد بینایی خود را از دست داده اند و در شرایطی متفاوت زندگی می کنند. این سریال توسط استیون نایت که سازنده ی سریال پیکی بلایندرز نیز می باشد، کارگردانی شده است. داستان از این قرار است که پس از زاده شدن چند نسل انسان های نابینا، دوقلو های متولد می شوند که بینا هسند و این نقطه ی عطف سریال see می باشد.

زیرنویس سریال see هم اکنون در بسیاری از سایت های دانلود زیرنویس موجود است.

ترجمه هایی که سایت سلام ساب برای زیرنویس قسمت های سریال جالب و دیدنی see استفاده می کند، از سایت های معتبری چون دیبا موویز و آنجلیکا ساب می باشد که دقیق و کاملا صحیح می باشند. با مراجعه به این سایت می توانید زیرنویس سریال های دیگری همچون Mom و Titans و ... را دریافت کنید.





بازدید : 136

سه شنبه 10 دی 1398 | 11:07 | نویسنده : علی بنایی
ارسال نظر
کد امنیتی رفرش


.: Weblog Themes By Skin98 :.

آرشيو مطالب
پيوندهاي روزانه
امکانات
پشتیبانی
قالب طراحی سایت
ُ