' قدرت شفا از شخص ' اعلام تاریخ انتشار ، و استیو زهن به عنوان یک سگ

')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://filmews.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

اخبار فیلم روز دنیا
Netflix همچنان به گسترش کتابخانه خود را از مواد ، امروز اعلام کرد که آن را آینده خانواده سری کمدی ، قدرت شفا از شخص آغاز خواهد شد جریان در ژانویه 13 ، ۲۰۲۰. و استیو زهن خواهد شد ابراز شخص, که یک سگ اس
صفحه اصلی آرشیو پست ها تماس با ما قالب وبلاگ پروفایل
اطلاعات
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
اعضای آنلاین : 0
تعداد اعضا : 0
--------------------------------------------

--------------------------------------------
آمار مطالب
کل مطالب : 15
کل نظرات : 0
--------------------------------------------
آمار بازدید
بازدید امروز : 3 نفر
باردید دیروز : 0 نفر
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 33 نفر
بازدید ماه : 32 نفر
بازدید سال : 672 نفر
بازدید کلی : 2,081 نفر
--------------------------------------------
اطلاعات شما
آِ ی پی : 3.145.15.1
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
لینک های مفید
جستجو



Netflix همچنان به گسترش کتابخانه خود را از مواد ، امروز اعلام کرد که آن را آینده خانواده سری کمدی ، قدرت شفا از شخص آغاز خواهد شد جریان در ژانویه 13 ، ۲۰۲۰. و استیو زهن خواهد شد ابراز شخص, که یک سگ است, توسط راه.
سری--کمدی دوستان بین در مورد یک پسر ، سگ او ، و قدرت دوستی--reunites زهازت با تام اورت اسکات ، که پدر نشان می دهد 11 ساله شخصیت بازی. این دو در گذشته با هم راه برگشت در سال 1996 است که چیزی که شما انجام کار می کنند. از قضا ، اسکات در زمان بیش از برای به زهن بازی فرانک Heffley در دفتر خاطرات از حق رای دادن بچه Wimpy. اگر شما بچه ها (و یا در حال و nephews) مسن تر از هشت و جوانتر از سیزده ، شما ممکن است این را می دانم. اگر اینکار را نکنید, شما نباید.
در اینجا یک خلاصه طرح دقیق تر از این سری جدید است:
n سری کمدی خانواده Netflix قدرت شفا از شخص ، 11 ساله نوح فلک (Jace چپمن) است مبارزه با یک اختلال اضطراب اجتماعی است که می تواند ساده ترین فعالیت های روزمره مانند او غرق شدن در quicksand احساس. اما پس از سالها از مدرسه ، نوح شجاعانه تصمیم می گیرد که او می خواهد به مدرسه راهنمایی بدهد و شاید حتی برخی از دوستان او به آن مربوط نیست. برای کمک به او در محیط جدید خود حرکت ، پدر و مادر خود (تام اورت اسکات و Larisa Oleynick) دریافت نوح ناهنجار ، انرژی بالا پشتیبانی عاطفی سگ به نام شخص (استیو زهن). در حالی که شخص تازه کار با دامنه توجه کوتاه و وسواس منحرف با رفتار, آنچه که او در تجربه فاقد, او می سازد تا برای در افسون, دلیری و مایل بهترین برای نوح. اگر این جفت بعید است می تواند راه را برای غلبه بر تفاوت های خود را پیدا کنید و با هم کار کنند ، آنها ممکن است فقط همه چیز زنده ماندن از wisecركنج قبل از نوجوانان به یک مدیر مدرسه گربه وسواس و آن را از طریق سال تحصیلی. n Netflix خانواده سری کمدی شفا قدرت از شخص ، 11 ساله نوح فلک (Jace چپمن) است مبارزه با یک اختلال اضطراب اجتماعی است که می تواند ساده ترین فعالیت های روزمره مانند او غرق شدن در quicksand احساس. اما پس از سالها از مدرسه ، نوح شجاعانه تصمیم می گیرد که او می خواهد به مدرسه راهنمایی بدهد و شاید حتی برخی از دوستان او به آن مربوط نیست. برای کمک به او در محیط جدید خود حرکت ، پدر و مادر خود (تام اورت اسکات و Larisa Oleynick) دریافت نوح ناهنجار ، انرژی بالا پشتیبانی عاطفی سگ به نام شخص (استیو زهن). در حالی که شخص تازه کار با دامنه توجه کوتاه و وسواس منحرف با رفتار, آنچه که او در تجربه فاقد, او می سازد تا برای در افسون, دلیری و مایل بهترین برای نوح. اگر این جفت بعید است می تواند راه را برای غلبه بر تفاوت های خود را پیدا کنید و با هم کار کنند ، آنها ممکن است فقط همه چیز زنده ماندن از wisecركنج قبل از نوجوانان به یک مدیر مدرسه گربه وسواس و آن را از طریق سال تحصیلی.سرویس جریان تبدیل شده است برخی از مواد بسیار خوب خانواده پسند در سال های اخیر بین یک سری از وقایع ناگوار ، از دست رفته در فضا ، و بالا بردن دیون.

این یکی توسط سام Littenberg-ویسبرگ و اریکا Spates (قفس و Cami از جهان بپرسید) ایجاد شده است.





بازدید : 47

چهارشنبه 20 آذر 1398 | 16:06 | نویسنده : علی بنایی
ارسال نظر
کد امنیتی رفرش


.: Weblog Themes By Skin98 :.

آرشيو مطالب
پيوندهاي روزانه
امکانات
پشتیبانی
قالب طراحی سایت
ُ