ایان سامرهلدر توضیح میدهد که چرا او به جهان از خون آشام ها در Netflix ' V-جنگ ' بازگشت

')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://filmews.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

اخبار فیلم روز دنیا
10-قسمت Netflix درام سری V-جنگ ، با الهام از رمان های گرافیکی از همان نام ، در جهان ترسناک و همه بیش از حد واقعی است که در آن تغییر آب و هوا و اختلال منجر به انتشار یک بیماری طولانی به خاک سپرده شده ا
صفحه اصلی آرشیو پست ها تماس با ما قالب وبلاگ پروفایل
اطلاعات
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
اعضای آنلاین : 0
تعداد اعضا : 0
--------------------------------------------

--------------------------------------------
آمار مطالب
کل مطالب : 15
کل نظرات : 0
--------------------------------------------
آمار بازدید
بازدید امروز : 2 نفر
باردید دیروز : 2 نفر
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 5 نفر
بازدید ماه : 73 نفر
بازدید سال : 713 نفر
بازدید کلی : 2,122 نفر
--------------------------------------------
اطلاعات شما
آِ ی پی : 3.128.155.149
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
لینک های مفید
جستجو



10-قسمت Netflix درام سری V-جنگ ، با الهام از رمان های گرافیکی از همان نام ، در جهان ترسناک و همه بیش از حد واقعی است که در آن تغییر آب و هوا و اختلال منجر به انتشار یک بیماری طولانی به خاک سپرده شده است که تبدیل بهترین دوست دکتر لوتر Swann (Ian سامرهلدر ، که همچنین یک تولید کننده در سری) است. بیشتر آن گسترش می یابد و تغییر جامعه, خوردگی مردم عادی در برابر تعداد فزاینده ای از خون آشام ها, Swann خود را از جان گذشته برای پاسخ به درک آنچه اتفاق می افتد.

 

در طول این 1-در-1 مصاحبه تلفنی با برخورد دهنده ، بازیگر ایان سامرهلدر صحبت در مورد چرا V-جنگ او را به جهان از خون آشام ها را جلب کرد ، پس از هشت فصل در سری CW خاطرات روزانه خون آشام ، چه او را به این شخصیت جذب ، چگونه اجتماعی مربوط به این داستان است ، که ما می توانیم بسیاری از یک داستان مانند این یاد بگیرند ، چه آن را مانند به دست در با سری ، چگونه تجربه کارگردانی در V-جنگ در مقایسه با قسمت های او می خواهم از خاطرات روزانه خون آشام انجام شده ، چرا آنها می خواستند این جهان نیز ترسناک به عنوان جهنم , و امید خود را از ادامه به گفتن این داستان.

 

v-جنگ-posterCollider: پس از آمدن از یک سری خون آشام که برای 8 فصل زد ، این امر می تواند قابل فهم ، اگر شما می خواهید برای جلوگیری از همیشه بودن بخشی از داستان خون آشام دیگر دوباره. بنابراین ، آنچه در آن بود که شما را در این علاقه مند ، و چگونه شما تا پایان گرفتن تا درگیر ؟

 

یان سامرهلدر: شما یک نقطه بسیار مشروع است. شما واقعا انجام دهد. تیم من برای مدت طولانی با من بوده است. عامل من مانند یک برادر بزرگ به من. ما با هم برای 23 سال بوده است. مدیر من با من برای تقریبا 20 سال بوده است. وکیل من شده است با من برای بیش از 20 سال. من با خبرنگار من برای 16 سال بوده است. بنابراین ، هنگامی که ما تصمیم گیری ، ما را به عنوان یک گروه تصمیم گیری. مثل یک خانواده است. این یک گروه بسیار پویا است. و بله ، در ابتدا ، به مدیران من گفت: "بچه ها ، من مطمئن نیستم که این سناریو کامل ترین خواهد بود." و آنها گفتند: «ببین ، این یک دنیای خیلی متفاوت است. شما خواهد بود یک نیروی خلاق در پشت این ، در این جهان است. ' S ارتباط اجتماعی از آن همه وجود دارد. یک مقدار بسیار زیاد از IPs وجود دارد ، با پنج کتاب که جاناتان Maberry قرار داده با هم با تیم خود را باور نکردنی از نویسندگان. این رمان های گرافیکی است که نه تنها منابع بصری بزرگ ، اما مرجع داستان و مراجع شخصیت. این قطعه شگفت انگیز از آی. این فراتر از اجتماعی مربوط است. " 

 

خون آشام کتاب خاطرات روزانه در ' 90s نوشته شده بود و یک تن بسیار خاص ، که بسیار جذاب بود و بسیار بله ، اما آن را به پایان جمعیتی ، برای اطمینان ، تمام راه را تا اواخر بزرگسالی. اما این مربوط است در حال حاضر. این امر در برخورد با این چیزهایی است که ما در برخورد با جامعه--مرزها ، نژاد پرستی ، بیماری ، ترس ، سیاست ، سیاست از ترس و چگونه آن را به جامعه تزریق می شود. این چادر بزرگ چیزهایی قطب که ما در حال برخورد با وجود دارد ، و آن را به عنوان یک نتیجه از تغییرات آب و هوایی اتفاق افتاده است. و برخی از hoopla لیبرال نیست. اختلال آب و هوا اتفاق می افتد. یخچالهای طبیعی به سرعت در حال ذوب. در حال ذوب شدن است. و این ایده برای جایی که این آمد از این بود که ، به عنوان این یخ ذوب ، آن را در معرض پاتوژن زیست توده ، آن را در معرض باکتری ها ، آن را در معرض ویروس ها ، و آن را در معرض چیزهایی است که با خیال راحت در یخ برای صدها هزار سال ، و احتمالا میلیون ها نفر از سال. و این بیماری ها و ویروس است که ما مجبور به ادعا با, از آنجایی که ما در غارها زندگی می کردند, و یا حتی قبل از. که ، به خودی خود ، من مانند ، "وای!" به علاوه ، من یک خون آشام بازی نمی کند. من بازی یک دانشمند ، و من نیز بازی یک پدر ، که چیزهایی که من می خواستم به بازی. آمدن از خاطرات روزانه خون آشام ، من خیلی بد می خواستم به بازی یک شخصیت که یک ابرقهرمان بود ، اما جایی که قدرت فوق العاده خود را فقط یک پدر خوب و یک دانشمند خوب است. او فقط یک پدر خوب, یک دانشمند خوب, یک شوهر خوب, و یک پسر خوب. برای من ، افرادی که دانشمندان خوب هستند ، پدران بزرگ ، و شوهران بزرگ ابرقهرمانان هستند ، زیرا همه چیز در اطراف آنها در یک راه مثبت گسترش می یابد. برای من ، این یک ابرقهرمان است. چیزی که ما پیدا کردیم ، این است که مردم قهرمان معمولی نمی خواهند. آنها می خواهند یک قهرمان فوق العاده, بنابراین ما به طول های بزرگ رفت تا مطمئن شوید که دگردیسی و قوس برای لوتر Swann بود پویا, قدرتمند, و قابل لمس. و به همین ترتیب, ما او را در یک دوره تنظیم, در پایان فصل 1, است که بسیار غیر منتظره و که در آن این جهان به سرعت در حال رو به وخامت. این خود را به داستان سرایی شگفت انگیز آشنایی. این پویایی با این متنوع ، بازیگران شگفت انگیز واقعا می گوید یک داستان بزرگ مرتبط است. برای من ، V-جنگ است که اگر. اگر این اتفاق افتاده است ؟ چه اتفاقی می افتد زمانی که بسیاری از Bloods که خطوط هوایی تجاری برای جلوگیری از پرواز وجود دارد ؟ چه اتفاقی می افتد زمانی که شرکت های مخابراتی شروع به درد و رنج کنند زیرا مردم صورتحساب خود را پرداخت نمی کنند ؟ آنها مریض هستند. مثل سرطان است. از بین بردن جوامع ، از بین بردن خانه ها ، و از بین بردن اقتصادهای.این مسائل بزرگ هستند ، و همه به عنوان یک نتیجه از تغییرات آب و هوایی اتفاق افتاده است. آن را به عنوان یک نتیجه از وخامت یخبندان شایع اتفاق افتاد. بسیاری از مشکلات که ما قصد داریم برای دیدن در حال رفتن به از این آمده است. این آینده است ، و این فقط در این نمایش نیست. این در حال آمدن است از جامعه علمی. هر هفته تنها ، نگرانی های جدید از دانشمندان وجود دارد. با ذوب permafrost ، مقدار ویروس ها و پاتوژن که در معرض قرار گرفتن برای بشریت بسیار بد است. ما ابزار و واکسن برای محافظت از خودمان را از این نیست ، و آن را تا پتانسیل را دارد که باعث اپیدمی گسترده. در آغاز نشان می دهد ، به عنوان لوتر Swann در تلاش است تا جامعه علمی جهانی را با هم ، تا مطمئن شوید که آنها در حال ادغام منابع خود را به پیش از این چیز. دانشمندان در حال حاضر در مورد این صحبت می کنند ، همانطور که ما صحبت می کنند ، و آن اتفاق. این چیزی است که من هم در مورد این عشق. این مربوط است ، و من فکر می کنم انگار زیادی ما می توانیم از آن یاد بگیرند. هنگامی که چیزی در حال حاضر اتفاق می افتد ، شما لازم نیست که مخاطبان خود را بر سر با نقطه نظر خود را خفه. چه کسی مراقبت از آنچه من فکر می کنم ؟ این گه در واقع در جهان ما اتفاق می افتد ، همانطور که ما صحبت می کنند ، و این چیزی است که چنان قدرتمند است.

و در همان زمان که مشغول تحقیق در مورد موضوعی هستید که به طور واضح بسیار علاقه مندید ، به عنوان تهیه کننده ای که خلاقانه تر درگیر آن است ، دوست دارید بعد نمایش را تمام کنید و آن را به شبکه تحویل دهید؟


SOMERHALDER: این یک تسکین بزرگ بود. اپیزودها به صورت فنی بر روی کاغذ تحویل داده می شوند ، اما ما هنوز در حال انجام آن هستیم که به اصطلاح ترک اعلان می شود. ما صدها عکس جلوه تصویری داریم که تیم جلوه های تصویری ما از 80 نفر است که در تمام ساعات شبانه روز در تورنتو روی آن کار می کنیم تا این کار را تمام کنیم. عناصر بسیاری وجود دارد که هنوز هم اتفاق می افتد. من به معنای واقعی کلمه فقط در حال اتمام تأیید پنج عکس اثر هستم که بسیار ضروری هستند. این کار بسیار زیاد است ، اما بخشی از آن در این سطح خیلی دوست داشتنی است. من در طول 172 قسمت از مجموعه مهارتهایی که در The Vampire Diaries انتخاب کردم ، سپاسگزارم. این یک اطلاعات عظیم است که واقعاً به من خدمت می کند. من احساس بسیار برکتی می کنم و احساس اطمینان می کنم که به اندازه کافی از این مجموعه مهارت ها را انتخاب کردم تا مطمئن شوم که می توانم بهترین کار را که می توانم در این نمایش انجام دهم. شما همیشه پیروز نخواهید شد. هر لحظه کامل نخواهد بود و هر اپیزود هم عالی نخواهد بود. در قالب شبکه ، یک باند بسیار طولانی تر دارید. شما 22 قسمت دارید. این تنها 10 قسمت است ، بنابراین متراکم تر و به مراتب شدیدتر اما باورنکردنی است. برای اینکه روی این کار کار کنیم ، از سطح زمین تا مراحل پایانی قبل از این نمایش ، واقعاً به این سرویس ضربه می زند و آنها آن دکمه را فشار می دهند و جهانی می شود ، ما صبح ، ظهر و شب کار می کنیم تا این امکان فراهم شود. من به آن افتخار می کنم. این نمایش ماهها و ماههای متمادی مرا از خانواده خود دور کرده است. این نمایش من را در بیمارستان قرار داده است زیرا من خیلی روی آن کار کردم. بنابراین ، این برای من بسیار مهم است که بتوانم این فصل اول را پشت سر بگذارم ، که واقعاً در جهان قدم می گذارد. این فقط سلیقه ای را ایجاد می کند که می توانیم با این کار کنار بیاییم و چگونه واقعاً می توانیم این جهانی و پویا را به عنوان جهنم بسازیم ، با یک گروه متنوع از زنان و مردان شگفت انگیز که این چیزها را می نویسند.


از آنجا که این نوع تولید متفاوت تر از آن است که قبلاً با The Vampire Diaries به آن عادت کرده بودید ، آیا این تغییر در نحوه کارگردانی یک اپیزود تغییر کرده است؟ این جنبه از تجربه چگونه با آنچه که قبلاً انجام داده اید ، در این رابطه مقایسه شده است؟


SOMERHALDER: بدیهی است ، The Vampire Diaries یک ماشین بسیار روغنی بود که به مدت هشت فصل در هوا بود ، بنابراین ما این مجموعه واقعا شگفت انگیز را داشتیم. با رفتن به جنگهای جنگ ، ما به طور هدفمند به من امکان حضور در هر جای جلوی نمایش را ندادم. من قسمت 9 را انجام دادم ، زیرا ما نیاز داشتم كه در نقش مستقر شوم ، باید استراحت كنم و باید به دور از جاده ، به عنوان یك تیم ، به عنوان یك گروه و به عنوان یك كالا باشیم. با رسیدن به قسمت 9 از 10 قسمت ، شما یک ماشین بسیار روغنی هستید. و بنابراین ، چگونه مقایسه شد که من خانواده Vampire Diaries را ندارم ، اما من خانواده V-Wars خود را داشتم ، و آنچه در داشتن یک خانواده مانند آن شگفت انگیز است این است که هیچ کس نمی خواهد شما شکست بخورید. شما بخشی از تیم هستید که وقتی یک چوب پنبه چرخ از هم جدا می شود یا از کار می افتد ، همه چیز خراب می شود و شما آن را نمی خواهید. بنابراین ، این محیط فوق العاده حامی و شگفت انگیز است. من به عنوان نقش اصلی نمایش ، به عنوان نقش اصلی اجرای نمایش ، به عنوان تهیه کننده اجرایی ، به عنوان کارگردان و به عنوان یک نیروی خلاق پشت نمایش ، کار کردم تا مطمئن شوم که محیط الهام بخش ، مثبت ، حامی ، بالنده و قابل احترام است. اگر از مردم می خواهید که خون ، عرق و اشک خود را به دست آورند ، و به دور از خانواده خود ، صبح ، ظهر و شب ، الاغ خود را کار کنند ، پس بهتر است لعنتی بهتر به آنها محیطی بدهید که احساس خوبی در آنها داشته باشد. در غیر این صورت ، این ایده ها هستند هرگز به شکلی سرگرم کننده اعدام نخواهید شد. در پایان روز ، اگر کاری انجام دهید که خلاق باشد و از آن لذت ببرید ، اشتباه می کنید.

v-wars-adrian-holmes


تصویر از طریق Netflix


این نمایش همچنین وحشتناک به نظر می رسد ، که فکر می کنم در یک داستان خون آشام شگفت انگیز است. این سریال چقدر ترسناک ، خشن و چقدر خونین خواهد شد؟


 

SOMERHALDER: من دوست دارم که شما آن جنبه ترسناک را دوست داشته باشید. بعد از هشت سال حضور در یک نمایش که بسیار پر از خشونت بود ، من طرفدار خشونت زیاد نیستم ، اما می دانم که سطح آن وجود دارد ، وقتی در چهره شما باشد و به آن مربوط باشد ، اشکالی ندارد. این نمایش ، من با اطمینان به شما می گویم ، و آنچه در مورد کار با Netflix بسیار شگفت انگیز است ، این است که ما می دانستیم که چیز خاصی داشتیم و کاری که ما باید انجام دهیم این بود که زمان بیشتری برای ساختن این موجودات و ترفند داستان برای ساختن آن داشته باشیم. پویاترین ما ممکن است. خوشبختانه ، Netflix و IDW شگفت انگیز بودند ، و آنها این توانایی را به ما دادند ، بنابراین ما 11 ماه در یک نمایش 10 قسمته در مرحله بعد تولید قرار داشتیم که از این موارد ناشناخته است. من از این بابت بسیار سپاسگزارم که این موجودات ترسناک هستند. اگر در یک اتاق با این افراد بودید ، احتمالاً نمی توانستید آنرا بیرون بیاورید ، اما شما دویدید. خون آشام های Vampire Diaries خطرناک بودند اما همچنین سکسی و باحال بودند. اینها نیستند. این افراد عادی و خوبی هستند که در معرض بیماری مانند سرطان قرار گرفته اند و به چیزی تبدیل می شوند که فراتر از ترس است آنینگ


ما می خواستیم مطمئن شویم که ، به عنوان داستان نویس ، جهانی را خلق کردیم ، که اگرچه در علم ، پزشکی و فرم اساسی است ، اما جهنم ترسناک است. این چیزی است که ما می خواهیم برای آن پیش برویم. بنابراین ، برای شما که به من می گویید مانند کریسمس است زیرا این چیزهایی است که ما روی آن کار کردیم ، خیلی سخت. 80 نفر هستند که بطور شبانه روزی کار می کنند تا مطمئن شوند این موجودات شما را می ترسانند. مانند یک سناریو 28 روز بعد ، این بیماری به سرعت گسترش می یابد. با هم قرار دادن یک گروه واقعاً متنوع از زنان و مردان ، این داستان را به سمت فصل 2 سوق دهیم ، و واقعاً به کاوش در این جهان بپردازیم و ایجاد ترکیبات جنجالی و اجتماعی ، آن جنبه از آن بسیار لذت بخش باشد. من از این داستانهای شگفت انگیز استفاده می کنم و به آنها می دهم و به آنها الهام می دهم که می خواهند کتاب ها را بخوانند و کمیک ها را ببینند. من عاشق نگاه کردن به آن رمان های گرافیکی و خواندن این کتاب ها و فکر کردن هستم ، "گه مقدس ، وقتی این فیلم را می گذاریم ، مردم فکرشان را از دست می دهند زیرا این موضوع بسیار مرتبط و خیلی جالب است." ناخن های شما من فکر می کنم که مردم در مورد نمایش صحبت خواهند کرد زیرا این برای آنها چیزی است. امیدوارم نمایش خوبی داشته باشیم و من می توانم این کار را ادامه دهم.


V-Wars برای پخش در Netflix در تاریخ 5 دسامبر در دسترس است.





بازدید : 59

چهارشنبه 20 آذر 1398 | 16:39 | نویسنده : علی بنایی
ارسال نظر
کد امنیتی رفرش


.: Weblog Themes By Skin98 :.

آرشيو مطالب
پيوندهاي روزانه
امکانات
پشتیبانی
قالب طراحی سایت
ُ