فیلم Suicide Squad با پیام صمیمانه جیمز گان فیلمبرداری می کند

')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://filmews.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

اخبار فیلم روز دنیا
فیلمبرداری در فیلم خودکشی جیمز گان به طور رسمی بسته شد. کارگردان گون با به اشتراک گذاشتن عکسی از بازیگران و خدمه ، به همراه ادای احترام صمیمانه برای برخی از عزیزان خود ، این موفقیت را جشن گرفت.  
صفحه اصلی آرشیو پست ها تماس با ما قالب وبلاگ پروفایل
اطلاعات
آمار کاربران
افراد آنلاین : 2
اعضای آنلاین : 0
تعداد اعضا : 0
--------------------------------------------

--------------------------------------------
آمار مطالب
کل مطالب : 15
کل نظرات : 0
--------------------------------------------
آمار بازدید
بازدید امروز : 4 نفر
باردید دیروز : 0 نفر
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 34 نفر
بازدید ماه : 33 نفر
بازدید سال : 673 نفر
بازدید کلی : 2,082 نفر
--------------------------------------------
اطلاعات شما
آِ ی پی : 3.140.242.165
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
لینک های مفید
جستجو



فیلمبرداری در فیلم خودکشی جیمز گان به طور رسمی بسته شد. کارگردان گون با به اشتراک گذاشتن عکسی از بازیگران و خدمه ، به همراه ادای احترام صمیمانه برای برخی از عزیزان خود ، این موفقیت را جشن گرفت.

 

گون نوشت: "و این یک بسته بندی در #TheSuicideSquad است." "پدر من دو هفته قبل از شروع فیلمبرداری درگذشت و سگ من دو هفته قبل از پایان درگذشت. این یک زندگی سخت و دشوار و در عین حال کمترین زمان برای ساخت فیلم بوده است. حرفه ای بودن ، استعداد ، دلسوزی و مهربانی این بازیگران و خدمه هر روز مرا الهام بخش می کرد. با تشکر از همه شرکت کنندگان در این فیلم ، در هر مرحله از توسعه ، در هر بخش - من از ته قلبم برای همه شما متشکرم. به همین دلیل من فیلم می سازم. "

 

Gunn's Suicide Squad هنوز وقت زیادی برای پخت دارد قبل از اینکه برای عموم فیلمبرداری آماده شود ، آماده است. Suicide Squad قرار است در 6 آگوست 2021 منتشر شود. مارگوت رابی (که می تواند جلوی و مرکز پست اینستاگرام را ببینید) با بازگشت هارلی در کنار ویولا دیویس به عنوان آماندا والر ، ادریس البا ، جوئل کینامان به عنوان ریک پرچم ، جی کورتنی باز می گردد. به عنوان کاپیتان بومرنگ ، نگهبانان ستاره کهکشان مایکل روکر ، ناتان فیلیون ، جان سینا ، پیتر کپالدی (دکتر کی) ، ثور: کارگردان تایوان وایتیتی ، راگناروک و پیت دیویدسون SNL از جمله دیگران هستند. بنا بر گفته ها ، Deadshot اسمیت اسمیت به دلیل برنامه ریزی درگیری ها برنگردد. گون پیش از این طعنه می زد که طرفداران نباید به بازیگران خیلی دلبسته شوند ، این نشان می دهد که این فیلم ممکن است از نظر تعداد بدنی بسیار خوب باشد.

هر بازیگر و شخصیتی برای DC's The Suicide Squad تأیید شد

 

پیت صفران تهیه کننده گفته است که این فیلم "راه اندازی مجدد کامل" است ، و دنباله ای برای فیلم دیوید آایرز نیست که از فیلم انتقادی انتقاد شده است.

در حالی که طرفداران بدون شک خوشحال هستند که دیدن گان تلاشهای خود را به دنیای سینمایی DC وام می دهند ، امیدهای شما را برای هر فیلم جیمز گان سوپرمن به دست نیاورید. همچنین ممکن است تعجب کنید که شنیده اید که کدام فیلمنامه گان می گوید بیشترین لذت را داشته است. خوشبختانه ما Guardians of Galaxy Vol نیز داریم. 3 تا منتظر بمانم ، که گان دوباره برای کارگردانی دیزنی استخدام شده است.





بازدید : 57

یکشنبه 11 اسفند 1398 | 11:16 | نویسنده : علی بنایی
ارسال نظر
کد امنیتی رفرش


.: Weblog Themes By Skin98 :.

آرشيو مطالب
پيوندهاي روزانه
امکانات
پشتیبانی
قالب طراحی سایت
ُ