\"مایل سبز\" در 20 ، و پارادوکس زندان به عنوان فراری

')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://filmews.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

اخبار فیلم روز دنیا
این کار بلافاصله اتفاق نمی افتد ، اما در سال های پس از انتشار آن ، رستگاری شوان \"فرانک داراب\" راه خود را بر روی فهرست مورد علاقه ی فیلم ها پیدا کرد. هر چند نامزد برای هفت اسکار, بهترین تصویر در میان آ
صفحه اصلی آرشیو پست ها تماس با ما قالب وبلاگ پروفایل
اطلاعات
آمار کاربران
افراد آنلاین : 2
اعضای آنلاین : 0
تعداد اعضا : 0
--------------------------------------------

--------------------------------------------
آمار مطالب
کل مطالب : 15
کل نظرات : 0
--------------------------------------------
آمار بازدید
بازدید امروز : 7 نفر
باردید دیروز : 2 نفر
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 10 نفر
بازدید ماه : 78 نفر
بازدید سال : 718 نفر
بازدید کلی : 2,127 نفر
--------------------------------------------
اطلاعات شما
آِ ی پی : 3.142.150.7
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
لینک های مفید
جستجو



این کار بلافاصله اتفاق نمی افتد ، اما در سال های پس از انتشار آن ، رستگاری شوان "فرانک داراب" راه خود را بر روی فهرست مورد علاقه ی فیلم ها پیدا کرد. هر چند نامزد برای هفت اسکار, بهترین تصویر در میان آنها, آن را به خانه یک مجسمه واحد را ندارد. شاید این عنوان گیج کننده بود ، و یا رقابت شدید در چه یک سال به یاد ماندنی در فیلم بود. یا شاید این به این دلیل است که یک فیلم زندان بود.

 

با گذشت زمان ، او را در صندلی مدیر در زمان پنج سال بعد ، ما هیجان زده برای دیدن آنچه که او معلوم شد. شاول به یک کلاسیک تبدیل شده بود ، به طور منظم در TNT از ۱۹۹۷ (Ted ترنر سنگ قلعه در ۱۹۹۳ به دست آورد). یک بار دیگر ، آن را یک سال منی برای سینما بود. ۱۹۹۹ در حال حاضر به ما داده بود امثال زیبایی آمریکایی ، ماتریس ، پروژه جادوگر بلر ، مبارزه با باشگاه ، حس ششم. این فهرست ادامه دارد. و سپس ، در 10th دسامبر آن سال--بیست سال پیش امروز--فیلم جدید Darbont ' s وارد بر روی صفحه نمایش بزرگ است. مسیر سبز به طور قابل توجهی بهتر از شوان در دفتر جعبه بود ، بازده $۲۸۶,۰۰۰,۰۰۰ در سراسر جهان (تنها در حدود $۲۸,۰۰۰,۰۰۰). این یکی دیگر از اقتباس از کار استفان کینگ ، و یک فیلم دوره دیگر در یک زندان بود. اما به عنوان شوان در قلب و ذهن ما را به عنوان فیلم محبوب آن را سزاوار تحمل می شود ، مایل سبز تا حد زیادی فراموش شده است. آن را هرگز به عنوان ' 90s بزرگ مورد بحث ، چه رسد به یک فیلم برای سنین. هنگامی که با توجه به تمام منتشر شده از آن سال ، هیچ احساسی بیشتر موثر از تام هنکس ، مایکل کلارک دانکن-starrer وجود دارد. این یک فیلم زیبا ساخته شده است-عمدا گام ، زیبا عمل می کنند ، و آن را به خانه با waterworks ، القاء رشته سنگین توماس نیومن نمره رانده است.نه ، بهتر از شوان است. که در آن فیلم در مورد امید و ارائه یک نقطه تعجب از پایان دادن است که برگ شما را تشویق در حالی که پاک کردن اشک از چهره خود را ، عاقبت سبز مایل است بدبینی. این فیلم محزون در مورد پشیمانی و مجازات است. در برخی از راه ، آن را یک داستان مسیح ، هر چند تمثیل است یکی از ناقص ، که در آن رقم ناجی توسط هدیه خود را بر دوش. او می گذارد زندگی خود را به صورت رایگان از درد و رنج ، به آن خرس نیست. با این حال ، از طریق رنج او ، دیگران شفا. و ، در پایان ، هنکس ' پل Edgecomb در زندگی ، در ۱۰۸ ساله ، در انتظار مرگ ، باور او به عنوان یک نتیجه برای اجازه جان (دانکن) یک معجزه از خدا باقی مانده است-می میرند.


مسیر سبز یک فیلم درونگرا است. این باعث می شود ما را به منعکس کننده ، برای اندیشیدن به انتخاب ایم ساخته شده ، به جای تعجب که آنهایی که طولانی ترین پیامدهای پایدار داشته باشد. این فیلم در مورد مرگ است--ترس از آن ، از انتشار آن است. اما هنوز یک فیلم زندان است. و فیلم زندان ، بیش از چندین دهه از سینما ، به یک ژانر در خود تبدیل شده است.


گاهی اوقات یک تنظیمات صرف برای روایت ، بار دیگر یک شخصیت در داستان ، زندان در فیلم فراگیر است. و یک مکانیزم کنجکاو است. چرا ، در یک رسانه ارائه escapism ، سلول همیشه یک گزینه است ؟ به راستی ، فیلم زندان یک ژانر نیست-یا حتی یک سبک فرعی-زیرا هر فیلم به کارگیری میله ها و دیوارهای آن ، تمایل دارد یک قطعه دیگر از سبک را با آن بگیرد. در زندان موسیقی (شیکاگو) وجود دارد, actioner زندان (هیچ فرار), کمدی زندان (گرفتن پول و اجرا). برخی در مورد فرار توطئه هستند (فرار از آلکاتراز). دیگران در مورد اصلاحات خلاق (موستانگ) هستند. فهرست و زندگی شیندلر در فرم اردوگاه کار اجباری است که به فاش کردن وحشت هولوکاست شکل گرفته است. دست سرد لوقا یک درام زندان کلاسیک با فام های کمدی است. Bronson یک زندان arthouse با فام های یک کمدی است. آیا یک درام زندان ورزشی بهتر از طولانی ترین حیاط وجود دارد ؟ یا بهتر درام زندان پدر پسر از ستاره دار تا (یا یکی دیگر ، که برای ماده) ؟نه ، بهتر از شوان است. که در آن فیلم در مورد امید و ارائه یک نقطه تعجب از پایان دادن است که برگ شما را تشویق در حالی که پاک کردن اشک از چهره خود را ، عاقبت سبز مایل است بدبینی. این فیلم محزون در مورد پشیمانی و مجازات است. در برخی از راه ، آن را یک داستان مسیح ، هر چند تمثیل است یکی از ناقص ، که در آن رقم ناجی توسط هدیه خود را بر دوش. او می گذارد زندگی خود را به صورت رایگان از درد و رنج ، به آن خرس نیست. با این حال ، از طریق رنج او ، دیگران شفا. و ، در پایان ، هنکس ' پل Edgecomb در زندگی ، در ۱۰۸ ساله ، در انتظار مرگ ، باور او به عنوان یک نتیجه برای اجازه جان (دانکن) یک معجزه از خدا باقی مانده است-می میرند.


مسیر سبز یک فیلم درونگرا است. این باعث می شود ما را به منعکس کننده ، برای اندیشیدن به انتخاب ایم ساخته شده ، به جای تعجب که آنهایی که طولانی ترین پیامدهای پایدار داشته باشد. این فیلم در مورد مرگ است--ترس از آن ، از انتشار آن است. اما هنوز یک فیلم زندان است. و فیلم زندان ، بیش از چندین دهه از سینما ، به یک ژانر در خود تبدیل شده است.


گاهی اوقات یک تنظیمات صرف برای روایت ، بار دیگر یک شخصیت در داستان ، زندان در فیلم فراگیر است. و یک مکانیزم کنجکاو است. چرا ، در یک رسانه ارائه escapism ، سلول همیشه یک گزینه است ؟ به راستی ، فیلم زندان یک ژانر نیست-یا حتی یک سبک فرعی-زیرا هر فیلم به کارگیری میله ها و دیوارهای آن ، تمایل دارد یک قطعه دیگر از سبک را با آن بگیرد. در زندان موسیقی (شیکاگو) وجود دارد, actioner زندان (هیچ فرار), کمدی زندان (گرفتن پول و اجرا). برخی در مورد فرار توطئه هستند (فرار از آلکاتراز). دیگران در مورد اصلاحات خلاق (موستانگ) هستند. فهرست و زندگی شیندلر در فرم اردوگاه کار اجباری است که به فاش کردن وحشت هولوکاست شکل گرفته است. دست سرد لوقا یک درام زندان کلاسیک با فام های کمدی است. Bronson یک زندان arthouse با فام های یک کمدی است. آیا یک درام زندان ورزشی بهتر از طولانی ترین حیاط وجود دارد ؟ یا بهتر درام زندان پدر پسر از ستاره دار تا (یا یکی دیگر ، که برای ماده) ؟

دانلود دست لوقا-پل نیومن


تصویر از طریق Bros وارنر.


واقعیت این است که زندانی در فیلم بسیار رایج است. هنگامی که شما در نظر موسسه روانی, آن را گسترش می یابد و حتی بیشتر. در این رده ما یک پرواز بزرگ بیش از آشیانه فاخته ، جزیره شاتر ، و ، بنابراین خانمها احساس نمی سمت چپ ، دختر قطع است. در فرم سری ، ما تا به حال فرار از زندان ، اوز ، نارنجی انبوه محبوب سیاه و سفید است ، و عالی شب.


باز هم سوال: چرا ؟ چرا این مسائل را انجام می دهند ؟ و چرا ما بیرون رفتن و دیدن آن ، و یا نشستن بر روی نیمکت ما را عبادت ساعت از زمان binging ؟ فیلم و تلویزیون باید اجازه دهد فرصت ما برای فراموش کردن در مورد جهان ما و مشکلات خود را در یک عمل نافرمانی از مهلت تنبل. و در عین حال, زندان از دیگران کاملا قابل قبول به عنوان هنر سرگرم کننده است که در آن به از دست دادن خودمان. اجازه دهید به بررسی تنها سه (بسیار متفاوت) فیلم برای درک بهتر چرا زندان است که اغلب بازدید--و کار می کند به خوبی--به عنوان یک دستگاه داستان: فرار بزرگ ، بالا بردن آریزونا ، و ، به افتخار سالگرد بیستم آن ، مایل سبز.


دو تا از بهترین زندان در زمان جنگ اردوگاه فیلم تا کنون ساخته شده پل بر روی رودخانه کوای و فرار بزرگ است. سابق تیره تر است ، بیشتر فراموش نشدنی ، به عنوان توطئه مخفی خود را به سمت یک زمان ، مواد منفجره ، و نه برجسته و تکان دهنده است. جان Sturges ' ۱۹۶۳ فیلم ، از سوی دیگر ، بازی می کند مانند یک پازل است که یک فیلم اکشن در عمل سوم شود. گروه به عنوان هیجان و قابل به عنوان هر فیلم جنگ جهانی دوم ، مشکل فرار بزرگ به حل می شود تقریبا بلافاصله ارائه شده است. قفل شده در یک اردوگاه انفجار آلمانی برای افسران متفقین, ریچارد Attenborough ' s راجر بارتلت یک ذهن برای شکستن صدها نفر از این مردان, اما برای انجام آن در ابتکاری, دقیقا اجرا مد. این فیلم کمی از برنامه ریزی ، منجر به تلاش فرار و پس از آن است. هر یک از شخصیت های آن ، عمدتا انگلیسی اما برای سه آمریکایی ، چارلز برانسون به عنوان یک پناهنده لهستانی ، و جیمز کوبورن به عنوان یک استرالیا بی قانع کننده ، ظهور با ویژگی های همه خود را. این فیلم در مورد شخصیت تا آنجا که در مورد استراتژی است. حتی پایان آن دنباله اعتبار اجرا می شود از طریق هر عضو بازیگران و نام مستعار خود را--"مول" ، "پادشاه تونل" ، "پادشاه کولر ،" و غیره. چرا فرار بزرگ کار می کند به عنوان یک قطعه کاملا پرچین از سینما ارزش viewings تکرار قدم زدن آن و هدف آن (و نمره نمادین Elmer برنشتاین) است. در حالی که هر افسر منحصر به فرد نوشته شده است ، هیچ کدام به خصوص عمق قابل توجه است. از آنجا که آن را در مورد آن نیست. این هیچ مطالعه شخصیت است ، بلکه یک داستان با شخصیت های قرار دادن قطعات با هم جمعیت. این پیشرفت به سمت چیزی ، طرح شکل گرفتن ، مخاطبان همراه برای سوار شدن ، ریشه کن برای این guys به پیشدستی کردن آلمانی ها در مسیر به یک آزادی حیرت مخاطره آمیز ، ما امیدواریم که.نه ، بهتر از شوان است. که در آن فیلم در مورد امید و ارائه یک نقطه تعجب از پایان دادن است که برگ شما را تشویق در حالی که پاک کردن اشک از چهره خود را ، عاقبت سبز مایل است بدبینی. این فیلم محزون در مورد پشیمانی و مجازات است. در برخی از راه ، آن را یک داستان مسیح ، هر چند تمثیل است یکی از ناقص ، که در آن رقم ناجی توسط هدیه خود را بر دوش. او می گذارد زندگی خود را به صورت رایگان از درد و رنج ، به آن خرس نیست. با این حال ، از طریق رنج او ، دیگران شفا. و ، در پایان ، هنکس ' پل Edgecomb در زندگی ، در ۱۰۸ ساله ، در انتظار مرگ ، باور او به عنوان یک نتیجه برای اجازه جان (دانکن) یک معجزه از خدا باقی مانده است-می میرند.


مسیر سبز یک فیلم درونگرا است. این باعث می شود ما را به منعکس کننده ، برای اندیشیدن به انتخاب ایم ساخته شده ، به جای تعجب که آنهایی که طولانی ترین پیامدهای پایدار داشته باشد. این فیلم در مورد مرگ است--ترس از آن ، از انتشار آن است. اما هنوز یک فیلم زندان است. و فیلم زندان ، بیش از چندین دهه از سینما ، به یک ژانر در خود تبدیل شده است.


گاهی اوقات یک تنظیمات صرف برای روایت ، بار دیگر یک شخصیت در داستان ، زندان در فیلم فراگیر است. و یک مکانیزم کنجکاو است. چرا ، در یک رسانه ارائه escapism ، سلول همیشه یک گزینه است ؟ به راستی ، فیلم زندان یک ژانر نیست-یا حتی یک سبک فرعی-زیرا هر فیلم به کارگیری میله ها و دیوارهای آن ، تمایل دارد یک قطعه دیگر از سبک را با آن بگیرد. در زندان موسیقی (شیکاگو) وجود دارد, actioner زندان (هیچ فرار), کمدی زندان (گرفتن پول و اجرا). برخی در مورد فرار توطئه هستند (فرار از آلکاتراز). دیگران در مورد اصلاحات خلاق (موستانگ) هستند. فهرست و زندگی شیندلر در فرم اردوگاه کار اجباری است که به فاش کردن وحشت هولوکاست شکل گرفته است. دست سرد لوقا یک درام زندان کلاسیک با فام های کمدی است. Bronson یک زندان arthouse با فام های یک کمدی است. آیا یک درام زندان ورزشی بهتر از طولانی ترین حیاط وجود دارد ؟ یا بهتر درام زندان پدر پسر از ستاره دار تا (یا یکی دیگر ، که برای ماده) ؟

دانلود دست لوقا-پل نیومن


تصویر از طریق Bros وارنر.


واقعیت این است که زندانی در فیلم بسیار رایج است. هنگامی که شما در نظر موسسه روانی, آن را گسترش می یابد و حتی بیشتر. در این رده ما یک پرواز بزرگ بیش از آشیانه فاخته ، جزیره شاتر ، و ، بنابراین خانمها احساس نمی سمت چپ ، دختر قطع است. در فرم سری ، ما تا به حال فرار از زندان ، اوز ، نارنجی انبوه محبوب سیاه و سفید است ، و عالی شب.


باز هم سوال: چرا ؟ چرا این مسائل را انجام می دهند ؟ و چرا ما بیرون رفتن و دیدن آن ، و یا نشستن بر روی نیمکت ما را عبادت ساعت از زمان binging ؟ فیلم و تلویزیون باید اجازه دهد فرصت ما برای فراموش کردن در مورد جهان ما و مشکلات خود را در یک عمل نافرمانی از مهلت تنبل. و در عین حال, زندان از دیگران کاملا قابل قبول به عنوان هنر سرگرم کننده است که در آن به از دست دادن خودمان. اجازه دهید به بررسی تنها سه (بسیار متفاوت) فیلم برای درک بهتر چرا زندان است که اغلب بازدید--و کار می کند به خوبی--به عنوان یک دستگاه داستان: فرار بزرگ ، بالا بردن آریزونا ، و ، به افتخار سالگرد بیستم آن ، مایل سبز.


دو تا از بهترین زندان در زمان جنگ اردوگاه فیلم تا کنون ساخته شده پل بر روی رودخانه کوای و فرار بزرگ است. سابق تیره تر است ، بیشتر فراموش نشدنی ، به عنوان توطئه مخفی خود را به سمت یک زمان ، مواد منفجره ، و نه برجسته و تکان دهنده است. جان Sturges ' ۱۹۶۳ فیلم ، از سوی دیگر ، بازی می کند مانند یک پازل است که یک فیلم اکشن در عمل سوم شود. گروه به عنوان هیجان و قابل به عنوان هر فیلم جنگ جهانی دوم ، مشکل فرار بزرگ به حل می شود تقریبا بلافاصله ارائه شده است. قفل شده در یک اردوگاه انفجار آلمانی برای افسران متفقین, ریچارد Attenborough ' s راجر بارتلت یک ذهن برای شکستن صدها نفر از این مردان, اما برای انجام آن در ابتکاری, دقیقا اجرا مد. این فیلم کمی از برنامه ریزی ، منجر به تلاش فرار و پس از آن است. هر یک از شخصیت های آن ، عمدتا انگلیسی اما برای سه آمریکایی ، چارلز برانسون به عنوان یک پناهنده لهستانی ، و جیمز کوبورن به عنوان یک استرالیا بی قانع کننده ، ظهور با ویژگی های همه خود را. این فیلم در مورد شخصیت تا آنجا که در مورد استراتژی است. حتی پایان آن دنباله اعتبار اجرا می شود از طریق هر عضو بازیگران و نام مستعار خود را--"مول" ، "پادشاه تونل" ، "پادشاه کولر ،" و غیره. چرا فرار بزرگ کار می کند به عنوان یک قطعه کاملا پرچین از سینما ارزش viewings تکرار قدم زدن آن و هدف آن (و نمره نمادین Elmer برنشتاین) است. در حالی که هر افسر منحصر به فرد نوشته شده است ، هیچ کدام به خصوص عمق قابل توجه است. از آنجا که آن را در مورد آن نیست. این هیچ مطالعه شخصیت است ، بلکه یک داستان با شخصیت های قرار دادن قطعات با هم جمعیت. این پیشرفت به سمت چیزی ، طرح شکل گرفتن ، مخاطبان همراه برای سوار شدن ، ریشه کن برای این guys به پیشدستی کردن آلمانی ها در مسیر به یک آزادی حیرت مخاطره آمیز ، ما امیدواریم که.نه ، بهتر از شوان است. که در آن فیلم در مورد امید و ارائه یک نقطه تعجب از پایان دادن است که برگ شما را تشویق در حالی که پاک کردن اشک از چهره خود را ، عاقبت سبز مایل است بدبینی. این فیلم محزون در مورد پشیمانی و مجازات است. در برخی از راه ، آن را یک داستان مسیح ، هر چند تمثیل است یکی از ناقص ، که در آن رقم ناجی توسط هدیه خود را بر دوش. او می گذارد زندگی خود را به صورت رایگان از درد و رنج ، به آن خرس نیست. با این حال ، از طریق رنج او ، دیگران شفا. و ، در پایان ، هنکس ' پل Edgecomb در زندگی ، در ۱۰۸ ساله ، در انتظار مرگ ، باور او به عنوان یک نتیجه برای اجازه جان (دانکن) یک معجزه از خدا باقی مانده است-می میرند.


مسیر سبز یک فیلم درونگرا است. این باعث می شود ما را به منعکس کننده ، برای اندیشیدن به انتخاب ایم ساخته شده ، به جای تعجب که آنهایی که طولانی ترین پیامدهای پایدار داشته باشد. این فیلم در مورد مرگ است--ترس از آن ، از انتشار آن است. اما هنوز یک فیلم زندان است. و فیلم زندان ، بیش از چندین دهه از سینما ، به یک ژانر در خود تبدیل شده است.


گاهی اوقات یک تنظیمات صرف برای روایت ، بار دیگر یک شخصیت در داستان ، زندان در فیلم فراگیر است. و یک مکانیزم کنجکاو است. چرا ، در یک رسانه ارائه escapism ، سلول همیشه یک گزینه است ؟ به راستی ، فیلم زندان یک ژانر نیست-یا حتی یک سبک فرعی-زیرا هر فیلم به کارگیری میله ها و دیوارهای آن ، تمایل دارد یک قطعه دیگر از سبک را با آن بگیرد. در زندان موسیقی (شیکاگو) وجود دارد, actioner زندان (هیچ فرار), کمدی زندان (گرفتن پول و اجرا). برخی در مورد فرار توطئه هستند (فرار از آلکاتراز). دیگران در مورد اصلاحات خلاق (موستانگ) هستند. فهرست و زندگی شیندلر در فرم اردوگاه کار اجباری است که به فاش کردن وحشت هولوکاست شکل گرفته است. دست سرد لوقا یک درام زندان کلاسیک با فام های کمدی است. Bronson یک زندان arthouse با فام های یک کمدی است. آیا یک درام زندان ورزشی بهتر از طولانی ترین حیاط وجود دارد ؟ یا بهتر درام زندان پدر پسر از ستاره دار تا (یا یکی دیگر ، که برای ماده) ؟

دانلود دست لوقا-پل نیومن


تصویر از طریق Bros وارنر.


واقعیت این است که زندانی در فیلم بسیار رایج است. هنگامی که شما در نظر موسسه روانی, آن را گسترش می یابد و حتی بیشتر. در این رده ما یک پرواز بزرگ بیش از آشیانه فاخته ، جزیره شاتر ، و ، بنابراین خانمها احساس نمی سمت چپ ، دختر قطع است. در فرم سری ، ما تا به حال فرار از زندان ، اوز ، نارنجی انبوه محبوب سیاه و سفید است ، و عالی شب.


باز هم سوال: چرا ؟ چرا این مسائل را انجام می دهند ؟ و چرا ما بیرون رفتن و دیدن آن ، و یا نشستن بر روی نیمکت ما را عبادت ساعت از زمان binging ؟ فیلم و تلویزیون باید اجازه دهد فرصت ما برای فراموش کردن در مورد جهان ما و مشکلات خود را در یک عمل نافرمانی از مهلت تنبل. و در عین حال, زندان از دیگران کاملا قابل قبول به عنوان هنر سرگرم کننده است که در آن به از دست دادن خودمان. اجازه دهید به بررسی تنها سه (بسیار متفاوت) فیلم برای درک بهتر چرا زندان است که اغلب بازدید--و کار می کند به خوبی--به عنوان یک دستگاه داستان: فرار بزرگ ، بالا بردن آریزونا ، و ، به افتخار سالگرد بیستم آن ، مایل سبز.


دو تا از بهترین زندان در زمان جنگ اردوگاه فیلم تا کنون ساخته شده پل بر روی رودخانه کوای و فرار بزرگ است. سابق تیره تر است ، بیشتر فراموش نشدنی ، به عنوان توطئه مخفی خود را به سمت یک زمان ، مواد منفجره ، و نه برجسته و تکان دهنده است. جان Sturges ' ۱۹۶۳ فیلم ، از سوی دیگر ، بازی می کند مانند یک پازل است که یک فیلم اکشن در عمل سوم شود. گروه به عنوان هیجان و قابل به عنوان هر فیلم جنگ جهانی دوم ، مشکل فرار بزرگ به حل می شود تقریبا بلافاصله ارائه شده است. قفل شده در یک اردوگاه انفجار آلمانی برای افسران متفقین, ریچارد Attenborough ' s راجر بارتلت یک ذهن برای شکستن صدها نفر از این مردان, اما برای انجام آن در ابتکاری, دقیقا اجرا مد. این فیلم کمی از برنامه ریزی ، منجر به تلاش فرار و پس از آن است. هر یک از شخصیت های آن ، عمدتا انگلیسی اما برای سه آمریکایی ، چارلز برانسون به عنوان یک پناهنده لهستانی ، و جیمز کوبورن به عنوان یک استرالیا بی قانع کننده ، ظهور با ویژگی های همه خود را. این فیلم در مورد شخصیت تا آنجا که در مورد استراتژی است. حتی پایان آن دنباله اعتبار اجرا می شود از طریق هر عضو بازیگران و نام مستعار خود را--"مول" ، "پادشاه تونل" ، "پادشاه کولر ،" و غیره. چرا فرار بزرگ کار می کند به عنوان یک قطعه کاملا پرچین از سینما ارزش viewings تکرار قدم زدن آن و هدف آن (و نمره نمادین Elmer برنشتاین) است. در حالی که هر افسر منحصر به فرد نوشته شده است ، هیچ کدام به خصوص عمق قابل توجه است. از آنجا که آن را در مورد آن نیست. این هیچ مطالعه شخصیت است ، بلکه یک داستان با شخصیت های قرار دادن قطعات با هم جمعیت. این پیشرفت به سمت چیزی ، طرح شکل گرفتن ، مخاطبان همراه برای سوار شدن ، ریشه کن برای این guys به پیشدستی کردن آلمانی ها در مسیر به یک آزادی حیرت مخاطره آمیز ، ما امیدواریم که.فرار بزرگ با استفاده از زندان به عنوان یک مانع پیچیده-یک دخمه پرپیچ و خم در نیاز به حل مشکل متفکر. آلمانی ها بچه های بد هستند ، مطمئن باشید ، اما تبه کار واقعی زندان است. چگونه به شکست آن تضاد فیلم است. درمان در حال مشاهده این روند ، کم کم: حفر تونل ، تخلیه خاک در حیاط ، پیدا کردن چوب ، جعل مقالات شناسایی ، و غیره. عمل سوم فیلم ، یک بار ۷۶ مردان مجسمه نیم تنه ، هیجان انگیز ترین است. هنگامی که یک فیلم در مورد strategizing در حال حاضر یکی از بقا می شود. به وظیفه فرار از گشتاپو که کشور را به عهده گرفت ، فراری هر کاری که لازم است برای جلوگیری از ضبط انجام دهد. حمل و نقل متنوع طول می کشد مرکز مرحله. ستوان جیمز گارنر هندلی (با دونالد کور Pleasence در دو) دزد هواپیما, کوبورن طول می کشد یک دوچرخه, Bronson یک قایق. اما فیلم بیش از استیو مک کوئین گرفته شده است. او کاپیتان Hilts مردد برای روش بی پروا ترین فرار از رایش. او دستمال مرطوب را از نیروهای موتور سیکلت ورماخت ، هویت خود را به عهده گرفت ، و در نهایت منجر به شکارچیان خود را در تعقیب مو به سمت مرز سوئیس.


فیلم بسیاری از چیزها است ، اما آن را از طریق فیلم زندان و از طریق ، و یکی از آنهایی که رضایت بخش ترین تا کنون ساخته شده به لطف چگونه آن را با بهره گیری از مولفه.


بیست و چهار سال بعد ، جوئل و ایتن Coen فیلم ویژگی دوم خود را ساخته شده است. پس از خون نوار تگزاس ساده ، آنها رفت کمی دیوانه و تحویل بالا بردن آریزونا در ۱۹۸۷. پس از هر و هر فیلم Coen چند بار دیده می شود ، این یکی مورد علاقه من باقی مانده است. این تعادلش خنده دار ، به طور مداوم عجیب و غریب ، و مطالعه معنی دار تجدید نظر از وسوسه ستمکار را به قلب انسان است. زندان تنها تنظیم در جهش است ، اما این یک بازیکن بزرگ است. همیشه در کنار سر از شخصیت اصلی ما ، H.I. McDunnouh-بازی توسط نیکلاس کیج در پنج عملکرد بالا (بدون شوخی)-بلندی مانند یک هیولای شنیع ، ندامتگاه دولتی است. او تا به حال سابقه حبس و از طریق آن ، او را ملاقات همسر خود را-افسر پلیس به نام اد ، بازی های سرگرم کننده offbeat هالی شکارچی. هنگامی که او را برای خوب ، H.I. مبارزه برای زندگی هر نوع زندگی عادی آمریکایی است. پایین نگه داشتن یک کار دشوار است. هر فروشگاه راحتی beckons به عنوان اگر برای گفتن, "من اینجا هستم, من راب." و, بدتر از همه, اد نمی تواند تصور. از آن نقطه به جلو ، تقریبا هر انتخاب ساخته شده توسط جفت یک غیر قانونی است. آنها یک نوزاد را از دسته ای از quintuplets تولد توسط یک خانواده ثروتمند کش رفتن و وانمود آنها او را به تصویب رسید. H.I. دزد برخی از پوشک بچه و منجر به پلیس (و هر سگ در شهر) در پا وحشی/ماشین چیس. او بعدها بنادر یک جفت از دوستان فراری ، و سپس حمله رئیس او. مرد به سادگی نمی تواند به جامعه مطابقت داشته باشد ، و در حال حاضر او همسرش از طرف دیگر قانون تبدیل شده است.فکر فراگیر از اشغال ذهن خود این است: شاید زندان است که در آن من تعلق دارد. این مفهوم در فیلم بسیار اصلی است. برخی از ما فقط متولد بد وجود دارد--برخی از کسانی که در جامعه از انجام gooders تعلق ندارد. و شخصیت اصلی ما ممکن است یکی از این مردمی. فقط در پایان ، در دنباله رویای در فیلم های سینمایی ، انجام Coens نشان می دهد او فقط ممکن است راه را برای تناسب بعد از همه پیدا کنید. این آسان نیست ، اما اگر امید از وجود مرفه قابل دسترسی است ، او و اد باید با هم کار کند ، جفتک انداختن در برابر فریب جرم ، و تشخیص دهند که بیشتر انجام روز می تواند آنها را در انتظار اگر آنها. این شاید غور ترین ، نتیجه گیری جدی به کمدی عجیب و غریب تا کنون ساخته شده است ، و آن را juxtaposes آزادی با اسارت. سابق به وضوح بیشتر است ، پس چرا گام های آگاهانه نسبت به دومی ؟ برای اکثر ما ، این به سختی نگرانی است. H.I., در مقایسه, یک معتاد است, بردگی به مواد مخدر از قانون شکنی, در زمان باور دروغ است که آن را فراهم می کند یک پناهگاه. تلاش دانشجوی سال دوم یک کمدی درخشان است ، زیرا این چیزی است که در مورد وضعیت انسانی می گویند. و آن را با استفاده از زندان به عنوان موتیف متضاد-نیم مخوف, نیمه استقبال نتیجه. این محل ، شخصیت ما عشق را پیدا می کند ، و جایی که او به خوبی ممکن است تعلق داشته باشد. بالا بردن آریزونا عاشقانه زندان است.


در ۱۹۹۹ ، زمانی که مایل سبز تئاتر ضربه ، تام هنکس در راس زندگی حرفه ای خود بود. با این فیلم ، او پیچیده شده است تا ارزش یک دهه از فیلم بهتر از هر بازیگر ' s از 1950s Marlon ' s ، یا 1940s هامفری بوگارت ' s. دارامونت شخصیت های خود را در جهان از دل تنگی ، ترس ، و انعکاس مکان. هنکس و نگهبانان مرگ این روح محکوم شده زمانی که آنها صدمه زدن و کشتن افراد بی گناه را نمی دانم; آنها فقط آنها را به عنوان مردان آماده برای دیدار با سازنده خود می دانند. ذخیره برای سام راکول را unhinged ویلیام "وحشی بیل" وارتون ، این مردان دور از وحشی آنها یک بار حذف شد. و یکی از آنها--جان قهوه--هرگز خشونت در همه به نمایش گذاشته.زندان در فیلم به عنوان توقف نهایی قبل از مرگ استفاده می شود. این آخرین محل این زندانیان است که خانه را می نامند و این محل کار شخصیت ما است. گفت: در فلاش بک, به عنوان پل ۱۰۸ ساله به نظر می رسد در زمان خود را وجود دارد, زندانی به زندانیان تحت اللفظی, استعاری به افراد مسن پل. بدن او نمی خواهد ترک, با وجود اشتیاق خود را برای خروج از این زمین. در زندگی تعریف شده توسط زندان ، او زندگی می کند از روز خود را به دام افتاده در محل او نمیخواهد به. این حتی یک نوع توبه و طلب بخشایش برای اعمال خود را به برخی از ۶۰ سال پیش از این نیست ، اما یک جمله ، او معتقد است. آیا او محافظت جان کافی بهتر--مبارزه سخت تر برای او--شاید او می خواهم به آزادی است که نمی خواهد آمد اعطا شده است. در یکی از ترین صحنه های فیلم موثر, پل با قهوه در مورد اعدام قریب الوقوع دومی صحبت می کند. پل می تواند فکر یک روز ایستاده قبل از خدا را تحمل نمی کند و نیاز به توضیح به او چگونه او یک مرد به عنوان خوب کشته, به عنوان معجزه آسا به عنوان قهوه. حتی اگر کافی به نظر می رسد به آن را از این قصور در حال حاضر ، عمل هنوز haunts پل.

-سبز مایل-بازیگران


تصویر از طریق Bros وارنر.


قدرت مایل سبز فقط در توالی های حرکات تند و سریع نیست ، اما در تم ها شما را با آن می گذارد. در جامعه ای است که عبارات مانند "بدون تاسف ،" و "من یک چیز را تغییر دهید ،" در اینجا ما یک مرد است که هر کسی دیگری در جهان خود را می میرند را پیدا کند. زندگی کردن روز خود را در یک خانه سالمندان ، او بسیار به تنهایی-فقط او و افکار خود را ، و آقای Jingles ، موس باستانی که آنها را به شمار می سال ها پیش. "اگر او می تواند یک موش زنده تا زمانی ،" قدیمی پل ponders ، "چقدر دیگر من داشته باشد ؟" بیشتر کفاره برای کسانی که در گذشت ساخته شده وجود دارد. پل به سادگی باید به تماشای مردمی که او را پشت سر بگذارید, تعجب زمانی که این عذاب به پایان خواهد رسید. این نتیجه گیری potently محزون به یک فیلم در حال حاضر در پاتوس ارگنکن. و, اگر ما با خودمان صادق هستیم, ما احتمالا مربوط به پل از بسیاری از قهرمانان دیگر, هر چند آنها در فیلم غیر معمول هستند. گناه ، شرم ، پشیمانی. این سنگر گاهی اوقات به دست آورده, هر چند برای بسیاری از دوش با چنین چیزهایی, آنها نباید. واقعیت این است که ما همه چیز را انجام داده ایم ، برخی از انتخاب هایی که ما آرزو می کردیم ، ساخته شده است. بیشتر نتیجه, طولانی مدت پشیمانی. همه ما خودمان را زندانی.


در هنر ، به دلیل آن می توان آن را در هزاران راه و در هر ژانر به کار گرفت. هنگامی که یک تنظیم یا یک شخصیت ، آن را اغلب یک امر وحشیانه-یک جانور وحشی است. هنگامی که یک موضوع ، آن را طنین انداز با شور و نشاط. عامل بازدارنده ای برای رفتار بد در دنیای واقعی ، زندان در خدمت هدف دیگری در دست هنرمند قادر است. فقط آن را برای دعوت جذب می کند وجود دارد. گاهی اوقات آزمون استقامت بیش از سرگرمی های rمزایده, فیلم زندان ارائه می دهد متمایل مصرف کننده آنچه در آن به ندرت نشانی از زندانی: فرار.

 

 




بازدید : 50

چهارشنبه 20 آذر 1398 | 16:18 | نویسنده : علی بنایی
ارسال نظر
کد امنیتی رفرش


.: Weblog Themes By Skin98 :.

آرشيو مطالب
پيوندهاي روزانه
امکانات
پشتیبانی
قالب طراحی سایت
ُ